201.

Cześć dziewczyny,
wiele razy padło pytanie 'jak wróciłam do poprzedniej figury?'. Jak dobrze wiecie, nigdy nie miałam problemów z wagą, jednak po ciąży trzeba trochę intensywnej zadbać o ciało. Z racji tego, że mój syn przyszedł na świat poprzez cesarskie cięcie, nie mam jeszcze możliwości ćwiczeń i treningów. Dlatego postanowiłam znaleźć jakiś inny sposób, który pomoże wrócić mojemu brzuszkowi do poprzedniej wagi.
O diecie 3dchili słyszałam już wcześniej dużo pozytywnych opinii, poszperałam, poczytałam i uznałam, że jest to naprawdę dobre rozwiązanie. Jest mnóstwo zachwalających opinii w internecie. Bardzo przekonujący był skład kapsułek 3dchili - same naturalne składniki. Postanowiłam zamówić pakiet i spróbować działania- dieta jest w prezencie do kapsułek. Otrzymasz gotowy jadłospis diety – wraz z przepisami. Wprowadziłam tryb zdrowego odżywiania, wiele przepisów z diety wykorzystuje w moim życiu codziennym.
Przed ciążą moja waga wynosiła jakieś 48kg, w okresie całej ciąży przytyłam ponad 25 kg. Było to naprawdę sporo jak na moją drobną posturę ciała. Obecnie ważę 52kg, dzięki kapsułkom udało mi się uzyskać taka wagę. Chcę zostać przy tych liczbach, naturalny skład kapsułek wspomaga trawienie, mam więcej energii na mojego cudownego synka, który cały dzień potrzebuje opieki. Od kiedy stosuje kapsułki czuję się lekko i bardzo dobrze.
Polecam wszystkim kobietom które chciałyby zmienić swoje samopoczucie. Przede wszystkim jest to zdrowe i zrównoważone odchudzanie.
W tym systemie bierzesz inną kapsułkę rano, inną w południe i jeszcze inną wieczorem. Każda z tych kapsułek różni się składem, zapewnia inny efekt – ale wszystkie razem doskonale się uzupełniają i tworzą jedyny w swoim rodzaju system wspomagający odchudzanie :)

więcej informacji na temat diety znajdziecie na ich stronie, tam również możecie zamówić kapsułki.
http://3dchili.pl/
oraz
FACEBOOK
INSTAGRAM

Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia jak to mniej więcej wygląda. Oraz kilka zdjęć jak wyglądałam w trakcie ciąży i miesiąc po stosowaniu kapsułek.


Czy któraś z Was kiedyś słyszała do diecie 3dchilli lub miała z nią do czynienia? Czekam na Wasze opinie.
Pozdrawiam cieplutko, P.
LOVE